İşe Girmediğim İçin İşe Yaramaz Damgası Yemem Doğru Mu?

Kpss de düz memur olmak istiyorum komple kendi hayatımı kurabilmek için çünkü sürekli asgari ücretle geçineminceğimi biliyorum 23 yaşındayım bir iki iş baktım bazıları beni almadı bazıları da uzak diye gitmek istemedim çünkü sınavada hazırlanmam gerekiyordu Annemle tartıştım dedim ben sadece sınava odaklanmak istiyorum bugün bağırıp çağırdı bana hiçbir işe yardım etmiyorsun ki ediyorum aslında sadece beğenmiyor işe yaramazsın eşşek kadarsın iş güç yok yani annem haklı mı ama işe girsem yetiştiremem şu an bile erken kalkıp çalışmaya çalışıyorum yemek ye falan derken bile saat çok çabuk geçiyor uykum geliyor çalışmadığım halde yetiştiremiyorum
Güncellemeler
7 ay
Lisans mezunuyum kendi bölümümdeki özel sektör çok zor olduğu için düz memur istiyorum iş bulmak zor
İşe Girmediğim İçin İşe Yaramaz Damgası Yemem Doğru Mu?
Cevapla