İşyerinde ki biri bana çok gizemlisin dedi. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi?

İşyerinde ki biri bana çok gizemlisin dedi. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi?
Cevapla