22 yaşında tıp kazandım evde kala kala sosyal anksiyetem oluştu bunun yüzünden okulu dondurma yı düşünüyorum ne yapmalıyım?

22 yaşında tıp kazandım evde kala kala sosyal anksiyetem oluştu bunun yüzünden okulu dondurma yı düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla