Arkadaslar turizm işletmeciliği 3. sınıfı bırakıp gastronomi okumak mantıklı mı 25 yaşındayım ingilizcem ruscam var?

Hayalim akademisyenlik

Arkadaslar turizm işletmeciliği 3. sınıfı bırakıp gastronomi okumak mantıklı mı 25 yaşındayım ingilizcem ruscam var?
Cevapla