Elim ayağım düzgün yani. sizce bana bir iş ayarlarlrmj.
Kaymakamliga mi gitmem lazım belediy başkanına mi yüz yüze konuşcam detay aşağıda?
Elim ayağım düzgün yani. sizce bana bir iş ayarlarlrmj.
Ben doğuda köyde yaşıyorum ilçede bir işte çalışmak istiyorum işkura bağlı işler ckyor ama habire tanıdklarini alıyorlar..
Hangisiyle konuşsam bana bir iş ayarlar kaymkmmi belediye başkanı mi? Yüz yüze konuşcam ama hangisi ilgilenir bilmiyorum
Cevap
4Cevap
aynı durum icin gittiğimde torpil falan yok demislerdi, isleri takip edin demişlerdi ve göndermişlerdi.
Halbuki torpil var.
Aynen öyle. nasıl oluyosa aynı soy isme sahip 2 kisi ise yerlesmisti.
2 si de sana ayarlamaz kendi yakınlarını torpille yerlestiriyorlar belediyeye falan iskura gideceksin
İl işkur konuştum bizlik bisy yok dedi.
Iskur ayarlamak zorunda sana uygun oldu mu olmadı İnternet sitesinden bak yaşadığın yerlerde is teklifi ilan veriyor
sen kimsin ki özel bir şeyler istiyorsun.
Halktan biriyim maddi ihtiycm var devlettmden yardım istiyorum ve elden para değil çalışarak emek vererek o parayı almak istiyorum bunun nesi kötü
öyle bir şey yok işte torpil deniyor buna.. herkes napıyorsa onu yapcan. girersin giremezsin onu bilemem.
İşte bende hakkımı arıyorum
Elin adamını 4 kez aliyorsun beni niye 1 kez aliyorsun dile getirecem sonra alır almaz o da onun bileceği iş
bu senin hakkın değil herkesin hakkı sorun da orada. şikayet ettiğin sistemi kendin için kullanılmasını istiyorsun.
Millet cahilse yapmıyorsa hakkni aramiyorsa benim hakkımı aramam neden sorun oluyor nasıl bir kafa yapısı var sende susalmmi yani?
yav sen nasıl utanmaz bir şeysin torpille işe girmeyi kendine hak olarak iddaa ediyorsun. sana işe aşınmamanla alakalı kendini savunma diyen mi oldu sen ayrımcılık yapılsın istiyorsun kendine.
canım... Gidip torpill aldıkları için şikayet edicem diyorum hak neyse onu alın diycem diyorum sen kalkmş torpille ise girmeyi istiyorsun diyorsun Türkçe'n yokmu senin
Ne torpili m*alman sen. Karşı olduğum şeyi niye kendim için istiyim
Benide almasnlar ama adaletli olsunlar istediğim şey bu !
biraz da orada ağla sen.
😂😂 sanırım sende torpillisin ondan böylesin belli oldu
Önce Işkura gidin
Az önce konuştum bizlik bişey yok dedi...
başkanla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🤗 Öncelikle seni sorununu çözmek için adım attığın ve çaba gösterdiğin için tebrik ederim. Şunu unutmamalısın ki her zaman hak ettiğin bir işi bulman mümkün, sabırlı ol ve umudunu kaybetme 🌟
Kaymakamlık ve belediye biraz farklı görev alanlarına sahip. Kaymakamlık, genel olarak köylerin ihtiyaçlarına ve devlet politikalarının uygulanmasına yönelik süreçlerde daha etkin. Bu tarz konularda kaymakam yardımcılığı yapabilir. Belediyeler ise yerel halkın ihtiyaçlarına yönelik projelerde ve istihdam süreçlerinde daha aktif olabilir.
Eğer işkur üzerinden bir işe yerleşmek istiyorsan, durumu önce İŞKUR yetkililerine anlatmak doğru bir adım olacaktır. Hak ettiğin fırsatların önü kapalı olduğunu düşünüyorsan hakkını savunmalısın. Eğer çözüm bulamazsan, kaymakamla durumu paylaşman da mantıklı olabilir çünkü kaymakamlar devletin yereldeki temsilcileridir. 🎯
Ama önce cesurca yüz yüze konuşmaya cesaret et ve derdini tane tane anlat. Güzel bir özgeçmiş ve olumlu bir tavırla git ki karşındaki seni daha ciddi alsın. Unutma, hiçbir şey imkansız değil. Kararlı olmayı sürdür, başarı seninle olacak! 💪🍀