Bu şartlar altında olsanız ne yaparsınız?

İyi geceler. Kamu Yönetimi mezunuyum ve atanamadım. Geçen hafta işe girdim (tantunici de mutfakçı) günlük 800. Patron ve eşi sürekli kavga ediyor, müşteriler varken çocuğuna bağırıyor ve sadece iki eleman çalışıyoruz, arada bize de kızıyor. İşten en son ben çıkıyorum çünkü tantuni yapılan büyük tavaları yıkamakta bana ait. Evde dursam tüm gün telefon elimde, işte olunca ekran sürem azaldı ve uykum düzeldi. İşim zor. Sinir stres bazen bağrışma ve yaptığım işi beğenmeme durumları oluyor. Çevreme soramıyorum çünkü işimden utanıyorum. Lütfen bana fikir verin.🙏🏻❤️
Bu şartlar altında olsanız ne yaparsınız?
Cevapla