Oƙul arkadaslarim, tanidikla guzel yerlerde iṣ bulurken ben anca marƙetlere girebiliyorum, cok mutsuzum?

Bir klasor sertifiƙa biriktirsem, dil oĝrensem de bir yarari yok.

Benim kadar emek harcamayan onca arkadasim tanidiklarla iyi yerlere girdi. Ben anca marƙetlere. Sonra deneyim olarak sadece marƙet olunca da kisir donguye giriyor, marƙette calisirken baskalariyla tanisamiyorum ki, saplandim, cok mutsuzum.

Oƙul arkadaslarim, tanidikla guzel yerlerde iṣ bulurken ben anca marƙetlere girebiliyorum, cok mutsuzum?
Cevapla