2 yıllık üniversite hayatım bok gibi geçti var mı böyle geçen?

Ne bir etkinlik ne bir gezi. Ufak şehirde okudum 6 ay düzenli spor ve bir kaç ili gezmekten başka hiç bir şey yapamadım. Ufak tefek flört işleri oldu ama boş geçti. Çok üzüldüm bu duruma keşke daha aktif olsaymışım

2 yıllık üniversite hayatım bok gibi geçti var mı böyle geçen?
Cevapla