Oğlum Türkçeden 70 aldi diye tokat attım eşim elimi yoldu?

8sınıfa gidiyor yediği önünde yemediği arkasında kerata o kadar çalıştırdım tembel teneke 70 almis Türkçeden mattan gitmiş 30 almış İngilizceden 52 almış oglum bu kötü notlar ne dedim tokat attım kafasını eğdi ağlamaya başladı bir daha dedim benimle konuşma o sirada esim geldi deli ruh hastası çocuğu önemsemiyor hiç kızmıyor benle uğraştı ne hakla benim çocuğuma vuruyorsun bu ellerinle mi diye tırnaklarını geçirdi ellerime yanlışlıkla bende çenesini tuttum bu çocuğu lisede okuldan alırım sanayiye veririm dediğimi yaparım dedim bırak bir su dersi kitabı parayı elimizden geleni yapıyoruz diye agladi bana sarılıp esimde o an eşime üzüldüm ama oğlana hala sinirliyim cuma fen yazılısı var calismiyor
Oğlum Türkçeden 70 aldi diye tokat attım eşim elimi yoldu?
Cevapla