5 sene sonra sanırım artık ben tekniker olmayana kız vermem denilecek?

önceden mühendis olmak saygınlık demekrti şimdi çoğu asgari ücretin en fazla 2,2,5 katını falan kazanabiliyorlar 5-10 sene tecrübe olmasına rağmen gidin makina öğrenin onun ustası olun daha iyi kazanırsınız

5 sene sonra sanırım artık ben tekniker olmayana kız vermem denilecek?
Cevapla