Uni hocasının egosu tavan yapmış, ne dersiniz bu mailden sonuç çıkar mı?

Sayın Prf. Dr. Süleyman Kızıltoprak. Öğrenim içerisinde olduğumuz Dumlupınar Üniversitesi teknik bilimler meslek Yüksekokulu mekatronik bölümünden; ********* ögrenci numaralı Yasin Furkan Şahin isimli öğrenciniz olarak, Mekatronigin temelleri adında dersimize giren öğretim görevlisi Mustafa Ceyhun Erkoca’dan ders içerisindeki sergilemiş olduğu yanlış, kaba, ego dolu tutumundan dolayı gerek sınıf adina, gerekse de özellikle şahsım tarafından şikayetçi olunuldugu duyururum. Havaların soğuk olmasına aldiris etmeksizin pencerelerin tamamını zorla açtırıp ÖZELLİKLEDE öğretmen masası (kendisine ait masa) tarafındaki pencereleri açmaması, ogrenciler olarak hastalıktan muzdarip olduğumuz belirtmemize ragmen “”BEN KURALCI BİR İNSANIM, NE DERSEM YAPILACAK, KAFAMI ATTİRMAYİN DIŞARIDA YAPARIM DERSİ” şeklinde söylemlerde bulunduğunu, üstelik bunlara ek olarak Ego dolu konuşma tarzından şikayetçi olduğumuzu beyan ederim. Gereğinin yapılmasını, neticesinde uyarı veya disiplin cezası almasını talep ediyoruz. Gereken işlemlerin yapılmaması, göz ardı edilmesi durumunda daha üst mecralara/mertebelere gereken şikayetin yapılacağını dile getirir ve tekrardan belirtmem gerekirse gereken işlemlerin yapılmasını arz ederim.

Yasin Furkan Şahin.

Uni hocasının egosu tavan yapmış, ne dersiniz bu mailden sonuç çıkar mı?
Cevapla