Arkadaşlar işe alındım ama tezgah tayım ama kafam karıştı?

Arkadaşlar işe alındım yarında başlıcam ama bana dedikler ki bize fiş geliyo tabağa tatlı konuluyo gönderiliyor ben bu işi yapabılır mıyım biraz özgüven eksikliğim var benim ve uzun zaman sonra calışcam 9 saat

Arkadaşlar işe alındım ama tezgah tayım ama kafam karıştı?
Cevapla