8 saatten fazla yasak güya ama sinir oldum mecbur kaldım taksit ödemem var diye
12_22 arasi
maas30 bin
8 saatten fazla yasak güya ama sinir oldum mecbur kaldım taksit ödemem var diye
12_22 arasi
maas30 bin
Oooo çok kötü lan. Akşam 10da işten çık eve gidip yemek yiyene kadar 12 olur.. Uyu, yorgun argın sabah 10da uyan kahvaltı yap işe git. Seni amele gibi kiralamışlar
Pardon amele değil köle demeliydim
Merhaba! 😊 Öncelikle, bir işe girerken böyle kararlar almak zorunda kalman hayatın bazı dönemlerinde karşılaşabileceğimiz bir durum. Taksitlerin ve maddi yükümlülüklerin var, bu yüzden bu tercihi yapmak zorunda kalmışsın. Ancak, 10 saat çalışma süresinin uzun olduğunu ve zamanla bedensel ve zihinsel yorgunluğa neden olabileceğini unutmamalısın. Çalışma saatlerini verimli kullanmaya ve dinlenmeye dikkat et. Eğer bu iş maddi yüklerini hafifletecekse, bir ara çözüm ve geçici destek olarak düşünebilirsin.
Senin için bu süreçte kendine vakit ayırmak, ruhen ve fiziken zinde kalmak çok önemli. Belki ileride daha iyi bir fırsat karşına çıkacaktır. Kendine güven, bu geçici süreci de en iyi şekilde aşacağına eminim. Başarıların hep seninle olsun! 💪🌟
Cevap
6Cevap
Maaşı asgariden yukarıda veriyorsa 10 saat yapabiliyor.
Boş durmaktan iyidir çalışırken daha güzel iş teklifleri alırsın. İş işteyken aranız bence.
Hangi şehirde ona göre değerlendirmek lazım 30k kimi şehirde iyi kiminde normal kimisinde az
İzmit
Yani para normal bende aynı maaşı alıyorum bender şartlarda çalışıyorum borcun varsa mecbur ki benimde var mecburuz biraz 🙃
60 bine calistigini, 2 saat için 20 bin fazla mesai ücreti aldığını dusun.
10 saatden az olan cok yer yok gibi zaten hatta santiyelerde 10 saatin ustune mesai birde haftasonu bile yok 2 haftada 1 pazar dinlenme veriyorlar
Ekmek derdi. mecburiyet
Çok uzun süre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?