İlk kez öğretmenlik yapıyorum ve sınıf defterindeki kazanımları hep yanlış doldurmuşum bi şey olur mu?

Kazanım olarak yapabilme edebilme değil de bildiğiniz o günkü konu başlığını yazıyordum bi şey olur mu ya

İlk kez öğretmenlik yapıyorum ve sınıf defterindeki kazanımları hep yanlış doldurmuşum bi şey olur mu?
Cevapla