Bosandigim esimle ayni yerde calisiyoruz? Tavrim nasil olmali?

Bosandik, ikimizde ogretmeniz. Ayni okuldayiz, zaten orada tanisip evlenmistik. Cocuk yok. Haliyle herkeste öğrenecek diger ogretmenler. Zaten ben yakin cevreme soylemistim bosanacagiz diye de artik resmiyet kazandi. Ogretmenler odasinda illaki karsilacagiz, belki bazen nobet yerlerimiz ayni olacak. Cok konusur mu benimle, selam vs verir mi bilmiyorum. Yokmus gibi davranmak daha mi iyi olur? Tayin isteyecektim yazin aslinda ama yer yoktu.

Bosandigim esimle ayni yerde calisiyoruz? Tavrim nasil olmali?
Cevapla