Bir kız arkadaşım sevgilisi üniversitede tanıştı 3 yıl sevgili kaldılar son sene ayrıldılar. Sizce neden böyle oldu?

Kız KYK da kalıyordu ama hafta sonları ve bazı günler oğlanın evinde kalıyordu. 3 sene sevgililerdi. Son seneye girecekleri yaz oğlan kızda. Ayrıldı. 2 ay içinde yeni sevgili yapmış. Ayrılma sebebi de kızın yakın kız arkadaşı ymis biz bunu bahane olarak gördük. Sizce neden ayrıldılar. 3 senelik ilişkileri bitti yazık oldu. Erkekler neden böyle yapiyor

Güncellemeler
8 ay
Kızı son seneye kadar kullandı sonra basına kalmasın diye ayrıldı diyende var.
Bir kız arkadaşım sevgilisi üniversitede tanıştı 3 yıl sevgili kaldılar son sene ayrıldılar. Sizce neden böyle oldu?
Cevapla