Kadınlar meslek hayatının kolay olduğunumu düşünüyor?

Avukatlıktan istifa ettim ben. Siz mesleği hava güzel kuşlar uçuyor güzel güzel çalışıp sorunsuz para kazanıyoruz mu zannediyorsunuz Hep söylerdim hala söylüyorum bir kadın öğretmenlik hariç mesleği yapamaz. Ya kâbus gibi resmen davayı kaybetme stresi müvekkille ayrı uğraş 100 tane hakim savcisiyla ayrı uğraş avukatlarla ayrı uğraş asla asla kolay değil. Hergün ağlaya ağlaya giderdim adliyeye. Bir gün olsun huzurlu uyuduğumu hatırlamam uyurken. Bir kadın olarak mesleğe baslamayı düşünüyorsaniz huzurunuzu mutluluğunuzu sağlığınızı sinir sisteminizi tahamül seviyenizi enerjinizi ebediyen kaybetmeyi göze alarak düşünün
Kadınlar meslek hayatının kolay olduğunumu düşünüyor?
Cevapla