Çok yüksek değil ama yapılmaz aldığın para 45 bin lira bir şey üstüne 2 3 ay maaş alamıyorsun zaten eee astsubaylar bile takmıyor ne anladım ben bu işten
Vallaha bak ne diyorum teğmen bile olunmaz bırak parali askerliği astsubayligi giderim pazarda limon satarım 3 kuruş kazanırım ama en azından kafam rahat olur
Yok yok hocam gerçekten çok zor meslek celik gibi sinirlere sahip olman lazım zora gelmen lazım bir kere sıcak yemek bile yiyemeyeceksin yeri gelecek 24 saat nöbet tutacaksın aileni göremeyeceksin yazın kalin çoraplarla yatacaksın Esin veya sevgilin corabini çıkardığında onunla tartisicaksin sıcak yemek yemeyi ozleyeceksin soğuk geliyor çünkü üstüne sürekli spor ter banyo gina gelecek üstlerin sürekli ego tatmini yapacak üstünde sende onlara yapacaksın yeri gelecek yurtdisina yollayacaklar mayın arayacaksın komando sıkıntı bu meslekte albay yarbay olmadan rahat çalışanı ben görmedim
Benim arkadaşımda tembelin tekiydi lise mezunu kpssden girdi gardiyanliga neyse çalıştı bir kaç sene o zamanda bak müdür emekli oluyormuş yerine geçecek adam bulamadılar şartlarını sağlamıyor kimse bu da dışarıdan 4 yillik okumuş isletme neyse direk sınavsız müdür olarak geçirmişler şans işte şu an 85 90bin maas aliyor bütün gün tiktok instagram takılıyor man kafanın teki bu çocuk da
Her insan kendi kaderini yaşar işte nasip kısmet meselesi bu işler biraz da Allah yazdıysa sana bir şekilde oluyor bazen man kafa bile olsan yoksa isterse okul birincisi ol derece yap atanamıyorsun bak kpss öğretmenlere çoğu mağdur derece yapmışlar
Aynen ama torpilin varsa mesela benim küçük kardeşimi annem torpille belediyeye zabita olarak tıktı 😃 diğer kız kardeşim besyo mezunu torpille fotoğrafçı olarak girdi 70 bin kiz kardeşim 60 binde küçük kardeşim alıyor erkek olan 😃
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok yüksek değil ama yapılmaz aldığın para 45 bin lira bir şey üstüne 2 3 ay maaş alamıyorsun zaten eee astsubaylar bile takmıyor ne anladım ben bu işten
Yaptın mı sen
Ben mi ben emekli teğmenim malulen emekli oldum 14 ay çalıştım bizim ki çok başka
Yani yapılmaz mı diyorsunuz.
Vallaha ben olsam askeriyenin kapısından adım bile atmam bedelli giderim direk 1 ay
Para yok işte. Mecbur 6 ay yapcam.
Peki jandarma uzman erbaş veya jandarma astsubaylık yapılır mı
Vallaha bak ne diyorum teğmen bile olunmaz bırak parali askerliği astsubayligi giderim pazarda limon satarım 3 kuruş kazanırım ama en azından kafam rahat olur
O derece zor ve sıkıntı demek.
İstifalar çok derdi de inanmazdım
Yok yok hocam gerçekten çok zor meslek celik gibi sinirlere sahip olman lazım zora gelmen lazım bir kere sıcak yemek bile yiyemeyeceksin yeri gelecek 24 saat nöbet tutacaksın aileni göremeyeceksin yazın kalin çoraplarla yatacaksın Esin veya sevgilin corabini çıkardığında onunla tartisicaksin sıcak yemek yemeyi ozleyeceksin soğuk geliyor çünkü üstüne sürekli spor ter banyo gina gelecek üstlerin sürekli ego tatmini yapacak üstünde sende onlara yapacaksın yeri gelecek yurtdisina yollayacaklar mayın arayacaksın komando sıkıntı bu meslekte albay yarbay olmadan rahat çalışanı ben görmedim
Git gardiyanlik falan dene en azından lisans mezunu olduğunda seni müdür yaparlar
2 puanla kaçırdım gardiyanlığı ya o koydu
Benim arkadaşımda tembelin tekiydi lise mezunu kpssden girdi gardiyanliga neyse çalıştı bir kaç sene o zamanda bak müdür emekli oluyormuş yerine geçecek adam bulamadılar şartlarını sağlamıyor kimse bu da dışarıdan 4 yillik okumuş isletme neyse direk sınavsız müdür olarak geçirmişler şans işte şu an 85 90bin maas aliyor bütün gün tiktok instagram takılıyor man kafanın teki bu çocuk da
Vay arkadaş ya ne şans varmış
Her insan kendi kaderini yaşar işte nasip kısmet meselesi bu işler biraz da Allah yazdıysa sana bir şekilde oluyor bazen man kafa bile olsan yoksa isterse okul birincisi ol derece yap atanamıyorsun bak kpss öğretmenlere çoğu mağdur derece yapmışlar
Kesinlikle öyle hocam ya.
Şans kısmet her şey artık
Aynen ama torpilin varsa mesela benim küçük kardeşimi annem torpille belediyeye zabita olarak tıktı 😃 diğer kız kardeşim besyo mezunu torpille fotoğrafçı olarak girdi 70 bin kiz kardeşim 60 binde küçük kardeşim alıyor erkek olan 😃
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!