26 yasindayim 2 yildir issiz kaldiktan sonra bir yerde basladim ama sgk ve maas vermediler 4 aydir. Hakkimi arayinca kovuldum.
Bu bolumden nefret ediyorum artik lanet olsun muhendislige keske okumasaydim
26 yasindayim 2 yildir issiz kaldiktan sonra bir yerde basladim ama sgk ve maas vermediler 4 aydir. Hakkimi arayinca kovuldum.
Bu bolumden nefret ediyorum artik lanet olsun muhendislige keske okumasaydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Elektrik elektronik muhendisligimi
Evet
Ama sen çok aranılan bir diplomaya sahipsin. Bir çok enerji santralleri, teiaş, bölge elektrik dağıtım şirketleri , havaalanları , enerji holdingleri için şef pozisyonunda işe başlayacak birisin.
Nasıl iş bulamadın veya buldugun iş yeri nasıl bir yerdi çok merak ettim.
Acaba iş arama metodlarinda tecrubesiz misin
İş aramada çok kötüyüm maalesef doğru 😒 hep ret yiyorum.
Odtü teknokentte bir kucuk olcekli firmada calistim
Senin için iş arayasim geldi 😊
Nasıl yapsak , hadi sosyal medyayı kurcalayalim. Ne yapabiliriz bakalım 😊 mesajimtakibim açık, ulaşabilirsin.
@soran orada misin
Kpss ;(
Sgk ya ihbar et
Mahkemeye bile verdim de daha mühendislil yapmak istemiyorum.
Evlen evinin kadını ol