Hepimizin bölümleri var ama molalar da falan alanı döndürmek için herkes her yere bakiyor sağlık sektorundeyim.
3 aydır çalışan kız aynı bölümde her yeri bilen elemanlar genelde her yere bakıyor ama bugün onlar yoktu bu kıza çok basit bisi dedim ben bilmiyorum eceye söyle o yapsın dedi. Bende molalar dönmez o şekilde dedim. Sonra cihazı anlattım bana diyo ki bana bunları anlatiyosun eceye de anlatabilirsin o da bunları yapabilir ece zaten en eski eleman dan bende buraya herkes bakıyor yarın Bi gün diğer çalışanlar da olmucak zorlanırsin hani direktif gibi algılama dedikllrrimi dedim.
Molaya çıktım sonra diğer eski eleman işleri yapiyodu ona mı yaptırıyorsun işleri dedim. 2 tane kolum var dedi yani kızda öğrenme hevesi yok sizce Bi üst sorumluya demeli miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer