Güncellemeler
9 ay
Bugün komilik işine girdim 12 saat çalışma yaptım aslında sevdim çok zor değil bulaşık kadar yormuyor fakat deneyimsiz olduğum için patron yarın gelme dedi
Zor sayılmaz sadece ayakta durmaya dayanırsan yaparsın birde utangaç olmamam lazım
Peki utangaçlık var mı
Ozaman da işin zor garson yırtık olmalı yırtık derken anladığın yırtık değil bu arada
Biraz araştır san olur mu 🤣
Amele işi git bulaşık yap daha yüksek maaşı
Cevap
7Cevap
Her işin zorluğu var bu becerine ve sana bağlı bir durum
kız 31 yaşında ne komiliği
yok be var
Dünyanın en zor işi ya
Evet zor yanları var
Biraz zor başka meslek işleri daha iyi gibi
Komi nedir?
mutfakmı salon mu
Kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar