Halkla ilişkiler ve tanıtım mı yoksa tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mi?

Halkla ilişkiler ve Reklamcılık okuyorum 4 yıllık fakat açık öğretimden iki yıllık bir bölüm daha okumak istiyorum sizce açık öğretimden hangisini okumalıyım fikrinizi alabilirmiyim

Halkla ilişkiler ve tanıtım mı yoksa tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mi?
Cevapla