Okulum uzadı ama almam gereken derslerin hepsi 2. dönemde, ilk dönem için gene de başvuru yapmama gerek var mı?

Arkadaşlar başlıkta söylediğim gibi, ikinci dönemden kalan iki dersim var. Yaz okulu da açılmadığı için bu dersler yüzünden mezun olamadım.

Çevremdekiler ikinci dönemden derslerim kaldığı için birinci dönem başvuru yapmama gerek olmadığını, sadece ikinci dönem başvuru yapmam gerektiğini söyledi ama dedikleri doğru mu?

Yoksa önceden bakmadığım için kendi başımı mı yaktım acaba?

Okulum uzadı ama almam gereken derslerin hepsi 2. dönemde, ilk dönem için gene de başvuru yapmama gerek var mı?
Cevapla