Bir yerde iş buldum sırf kadın olduğum için erkeklere nazaran daha düşük fiyata başlatıyorlar, adil mi?

hamile kalıp annelik iznine ayrılma riskimden dolayıymış :///

Bir yerde iş buldum sırf kadın olduğum için erkeklere nazaran daha düşük fiyata başlatıyorlar, adil mi?
Cevapla