Açıköğretimin bu kadar artmasının sebebi eğitim sistemi mi?

Lise zamanlarımda da böyleydi şimdi bakıyorum ünidekilerin çoğu açıköğretimde ve çalışıyor

Açıköğretimin bu kadar artmasının sebebi eğitim sistemi mi?
Cevapla