Bende mühendis mimar psikolog olmak isterdim çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

Instada millet çift anadal yapıyor ben 2 yıllık bölüm anca yapabilirim matematiğim berbat seneye 2 yıllık bi bölüm seçicem ama içimde kaldı bende erasmus yapıp yurt dısında okumak isterdim bi süre veya İstanbul'da güzel üniversiteye gitmek :( Allaha sükür dini ilimler aldım hafızım ve 2 senemdeyim arapçada ama üni de okumak istiyo bi yanım.. belkide bu üç bölümde bana göre değil ama safece istiyorum matematikten nefret ediyorum

Bende mühendis mimar psikolog olmak isterdim çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla