Lojistik yapmayı filo kurmayı düşünüyorum sorularım var yardım?

Arkadaşlarım abilerim kardeşlerim öncelikle ufak bi doblo alıp migros sanal market carrefoursa trendyol gibi yerlere kendi aracımla çalışmak istiyorum sonrasında ikinci bi araba alıp tekrar aynı sekilde calıstırmayı ve bunu tekrarlayarak istikrarlı bir sekilde filolaşmak gibi bir iş fikri var kafamda bu işi bilen abilerim kardeşlerimin yorumları benim için çok önemli nasıl riskler barındırır mantıklı bir iş fikrimi veya bu işin bilmedigim yönleri kötü noktaları varsa beni bilgilendirebilirseniz çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ederim
Not: bu iş fikri yaklaşık 2 senedir kafamda anında düsünülmüs gecici bir heves değildir.
Lojistik yapmayı filo kurmayı düşünüyorum sorularım var yardım?
Cevapla