Arkadaşlarım abilerim kardeşlerim öncelikle ufak bi doblo alıp migros sanal market carrefoursa trendyol gibi yerlere kendi aracımla çalışmak istiyorum sonrasında ikinci bi araba alıp tekrar aynı sekilde calıstırmayı ve bunu tekrarlayarak istikrarlı bir sekilde filolaşmak gibi bir iş fikri var kafamda bu işi bilen abilerim kardeşlerimin yorumları benim için çok önemli nasıl riskler barındırır mantıklı bir iş fikrimi veya bu işin bilmedigim yönleri kötü noktaları varsa beni bilgilendirebilirseniz çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ederim
Not: bu iş fikri yaklaşık 2 senedir kafamda anında düsünülmüs gecici bir heves değildir.
Not: bu iş fikri yaklaşık 2 senedir kafamda anında düsünülmüs gecici bir heves değildir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sıfırdan sermayesiz başlayacaksanız beklediğiniz gibi ilerlemeyecektir.
🥲
Kolay yollari var bunun daha kapsamlı olmalısınız en basit şey bu
Farklı bir iş yap gibisinden mi demek istediginizi özür dileyerek anlamadıgımı belirtmek istiyorum
Öncelikle turizm adi altında bir firma kurun ve ihalelere girin bu en basidi okul is yeri ve devlet ihaleleri personel taşıma bu şekilde bir anda büyürsün
Beynimin bir kenarına yazacağım çok teşekkür ederim fikrini paylaştığın için
Rica ederim zaten sirketi her türlü kuracaksınız ihaleyi alınca araç bulmak çocuk oyunu bir sürü gelen arac var. başarılar dilerim
Knka özetle bu tarz sistemler sistemi kazandırmak için vardır çalışanları degil şirket yoksa canım sana kazandırısın kazandırcak olsa zaten bu tarz firmlar kendi lojistik agını kurar ve kendi dagıtım yapar şirket araçlarıyla
İhaleye girin diyen arkadaşa sorar mısın 1 arabayla hangi ihaleye giriyormuşsun
Başlangıç için bir araba sonrasında araç sayısını çoğaltabilecegimi düşünüyorum örnek olarak soruyorum 6 7 arabayla ihaleye girilebilir mi acaba
Ne gibi
Anlamadım nasıl ne gibi
Mantıklı
Boş iş
Neden böyle düşündüğünü merak ediyorum
Arkadaşım yaptı battı
Arkadaşının batmış olması işin boş oldugu anlamına gelmiyor kesinlikle ama yinede teşekkür ederim fikrini paylaştığın için☺️
Rica ederız
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!