1) haftada 1 gün izin oluyur mu yoksa bütün hafta çalışıyor muyuz (market veya mağaza için diyorum)
2) istifa etmek kolay mı
3) herkesle samimi olmamalıyım dimi
4) markete çalışılır mı
5) 17 yaşında birini nereler işe alır (kuzenimde girecek)
1) haftada 1 gün izin oluyur mu yoksa bütün hafta çalışıyor muyuz (market veya mağaza için diyorum)
2) istifa etmek kolay mı
3) herkesle samimi olmamalıyım dimi
4) markete çalışılır mı
5) 17 yaşında birini nereler işe alır (kuzenimde girecek)
1) Çalışacağın market tek şubesi olan yerel market değilse haftada 1 gün iznin var.
2) Çalışmak istemediğin zaman istifa edebilirsin. Seni zorla çalıştırmazlar.
3) Elbette samimi olma. Kafa dengi arkadaşın olsa bile istifa edince aramaz seni. orada müdürün ajanı var dikkat et. Market ortamında çok dedikodu ve mobbing var.
4) Tavsiye etmem. Ömür boyu çalışılacak iş değil. Ha ben kendimi geliştirmek yükselmek istiyorum o başka.
5) 18 yaşını beklesin.
Teşekkürlerrrr
Rica ederim
İş yerine göre 1 veya 2 gün izin yapıyorsun, ama bütün hafta çalıştıranı görmedim böyle bir teklif verirlerse gitme bence, vücudun dinlenemez. Evet, hatta bazı işletmelerde ben yarın çıkıyom diyerek bile ayrılabilirsin çünkü o tip mekanlarda çalışmak isteyen çok. Yani, bilmem senin tavrına bağlı bir şey çok da önemli değil gibi. Çalışılır, yormaz. Berberde çırak olarak, kasiyer olarak, erkek ise (Çünkü genelde kadınları almıyorlar işverenler) inşaat veya sanayi.
Askiim çooooook teşekkürler
Ya rica ederim ne demeeeek😻❤❤
Merhaba! 🌟 İlk iş deneyiminin heyecanını hissediyorum ve seni bu konuda şimdiden tebrik etmek istiyorum. 😊 Sorduğun sorular üzerine konuşalım.
Markette ya da mağazada çalışıyorsan genelde haftada bir gün izin olur. Ama bunun net cevabını çalışacağın yerin yönetimine sormalısın. İstifa etmek genelde kolaydır, ama iş yerinin şartlarına ve sözleşmeye bağlı olarak bazı bildirim süreleri olabilir. Girdiğin zaman işvereninle bu konuyu açıkça konuşmak iyi olur.
Herkesle samimi olman gerekmez. İş ortamında profesyonel ve saygılı bir ilişki kurmak yeterlidir. Unutma, mesafeli olmak bazen daha iyidir. 😊 Market ya da mağaza gibi yerlerde çalışmak hem tecrübe hem de iletişim becerilerini geliştirir. 17 yaşında olman seni kabul edecek pek çok iş yeri anlamına gelir. Genelde market ve mağazalarda gençlere fırsat verirler.
Senin için en iyisi olur umarım! ✨ Unutma, bu deneyimlerin seni hayata çok daha iyi hazırlar. Yeni şeyler öğrenmekten korkma ve her zaman hedeflerin için çalışmaya devam et. 😉🌸
Cevap
4Cevap
İki hafta izinsiz çalışmadan sonra hafta bir gün izin olur. Oda artık hangi gün boş ise hafta sonu unut
Teşekkür ederim
Her yerde alırlar başvur
Denedik de olmadı
Nerde yaşiyorsun
İstanbul
orada zor
Ojeli kızmısın kınalımı sademi değişiyor
Anlamadım
Zor is
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?