Ankara'da dis hekimligi okuyacağım. Ismim heval. Sizce ırkçılığa uğrar mıyım?

Yaklaşık olarak 2 3 ay önce aynı soruyu atmıştım zaten Ankara 'da okuyacağımı biliyordum. Cevapların çoğu şu şekildeydi

Siz kürtler yıllardır bu ülkede yaşıyorsunuz sizi barındırdığımız yetmezmiş gibi bir de bizi ırkçılıkla suçluyorsunuz diyen oldu düşünün 😅 ırkçılığa uğrar mıyım şeklinde sorduğum soruya ırkçılıkla cevap vermişti. Ama alıştım artık yani ilk değil bu.

Güncellemeler
9 ay
Gerçekten ne zaman soru atsam pişman oluyorum. Hep ırkçılık hep ırkçılık. Sonra da ırkçılığa uğruyoruz diyince de " yine mi mağdursunuz " diyorsunuz garipsiniz cidden
Ankara'da dis hekimligi okuyacağım. Ismim heval. Sizce ırkçılığa uğrar mıyım?
Cevapla