Sitenin kültürlü abi ablaları nasıl daha kültürlü olurum?

Öncelikle 18 yaşındayın ve bazı sebeplerden ötürü açık lisedeyim bitirmeme 1 yıldan fazla var ama ben bunu sorun etmiyorum çünkü çalışıp tıp kazanmak istiyorum bu süre zarfında ve yeni yeni çalışmaya başladım diyebilirim ama şöyle bir sorun var ki hedefime karşılım çok boş ve bilgi birikimi olmayan bir hayatım var ve kalanını böyle geçirmek istemiyorum daha kültürlü ve bilgili olmak istiyorum bu kültür öyle yüzeysel bir şey değil mesela tarihi iyice araştırıp derinlemesine bilgi edinmek istiyorum ama nasıl yaparım bilmiyorum öneriniz var mı? Bir de son olarak 2.5-3 yılda sıfırdan başlanıp tıp kazanılabilir mi? Öğrenim hayatımın çoğunu zorbalık yüzünden es geçtim ama böyle yaşamak istemediğim ve küçüklükten beri tıp a ilgim olduğu için çalışıp kazanmak istiyorum sizce yapılıt mı ne dersiniz?
Sitenin kültürlü abi ablaları nasıl daha kültürlü olurum?
Cevapla