Kızlar konusevgilim ne yapmam gerekiyorlütfen cevap verin?

Biz ortaokulda 7. Sınıftan 8 e kadar birbirimizden hoşlanıyorduk ama hiç açılmadık. Bir süre sonra bazı sebeplerden ötürü konuşmayı kestik. 2024 Ekim gibi barıştık aralıkta sevgili olduk. İlk başta tabi ki her şey çok güzeldi. Sonra bizim kavgalarımız arttı. Bu zamana kadar geldik. Ama beni sürekli ağlattı sürekli çok üzdü. Bana her zaman çok duygusal olduğumu bundan bıktığını onu yorduğunu söyledi. Sonra biz temmuzun sonunda tekrar bir kavga ettik. Ben yine üzüldüğüm şeyi söylemiştim. Haklı olduğum yerler de vardı haksız olduğum da. Ama daha sonrasında bana anlık sinirle ayrılıklarla alakalı tehditler savurdu. Daha sonra pişman oldu ve bir sürü özür diledi. Ben ona karşı düşüncelerimi değiştirince de düzelteceğini söyledi. Tamam dedim düzelt. Ve gerçekten de düzeltmişti. Biz o kavgamızdan bu hafta pazartesiye kadar hiç bir sorun yaşamadık. Ama bu hafta pazartesi gününden beridir sürekli oyun oynuyor benimle doğru düzgün konuşmuyor. Ben yks öğrencisiyim. Çoğu zaman ders çalışıyorum. Ama mola verdiğim zaman telefonumu açtığımda ne bir mesaj oluyor ne de molamda ona yazdığımda dönüş alıyorum. Çoğu zaman geç cevap veriyor. Çarşamba günü de bir tartışma geçti aramızda. Üzüldüğümü görmekten bıkmış. Bana gösterme artık dedi. Sonra akşam bir yakınımın vefat ettiğini duydum ona söylediğimde başın sağolsun dedi sağol dediğimde ben yazana kadar yazmadı. Bugün konuştuk. Bu konuyu açtım ve ben buyum dedi. Sonra bir şekilde düzelttik. Daha sonra aklıma takılan bir konu oldu. Bu hafta sürekli oyun oynadın doğru düzgün konuşamadık bile dedim. Ben eskiden de sürekli oyun oynuyordum seviyorum bunu dedi. Ben de sevdiğini bildiğimi ve zaten oyun oynamasına bir şey demediğimi sadece beni unuttuğunu söyledim. Ben senin sevgilinim dedim. Karşısındakinin peygamber olsa bile değişmeyeceğini söyledi. Zaten bana arada bir yazdığını ve ona bunun yettiğini söyledi. Ben de bana yetmediğini söyledim offladı sonra sen yazana kadar yazmayacağım dedim ve olur dedi. Cidden seviyorum bu arada lütfen ona göre empati kurarak cevap verin.

Kızlar konusevgilim ne yapmam gerekiyorlütfen cevap verin?
Cevapla