Gerçekten güzelce iyi niyetli bir şekilde fikir verir misiniz?

Defacto da full time kasa personeli olarak çalışıyorum reyon ve kasaya bakıyorum çalışma saatleri avm saatleri işte 13-22 haftada 1 gün sabahçıyım 10 19 çalışıyorum erken çıkış verirlerse 17 de çıkıyorum çalışma saatlerimi sevmiyorum çünkü başka vaktim kalmıyor

Şok markete part time olarak başvursammı bilemiyorum aralıkta defacfo da görselci olabilirim 8 5 ya da 10 19 çalışırım onlar hiç akşamcı olmuyorlar aralığa kadar sabretmeli miyim bilemiyorum bazen işten çok sıkılıyorum

İkamet ettiğim yer de de gençler ya avm de çalışıyor ya markette başka da çalışma seçeneği yok zaten fabrikalar desen 3 vardiya daha zor kpss çalışıyprum aralığa kadar böylr devam ettireyim dedim aralıkta görselci yapmazlarsa işten çıkıp öyle kpss çalışırım diye düşündüm ama aralığa kadar sabredebilecek miyim onu bilmiyorum böylr yürür mü

Gerçekten güzelce iyi niyetli bir şekilde fikir verir misiniz?
Cevapla