Defacto da full time kasa personeli olarak çalışıyorum reyon ve kasaya bakıyorum çalışma saatleri avm saatleri işte 13-22 haftada 1 gün sabahçıyım 10 19 çalışıyorum erken çıkış verirlerse 17 de çıkıyorum çalışma saatlerimi sevmiyorum çünkü başka vaktim kalmıyor
Şok markete part time olarak başvursammı bilemiyorum aralıkta defacfo da görselci olabilirim 8 5 ya da 10 19 çalışırım onlar hiç akşamcı olmuyorlar aralığa kadar sabretmeli miyim bilemiyorum bazen işten çok sıkılıyorum
İkamet ettiğim yer de de gençler ya avm de çalışıyor ya markette başka da çalışma seçeneği yok zaten fabrikalar desen 3 vardiya daha zor kpss çalışıyprum aralığa kadar böylr devam ettireyim dedim aralıkta görselci yapmazlarsa işten çıkıp öyle kpss çalışırım diye düşündüm ama aralığa kadar sabredebilecek miyim onu bilmiyorum böylr yürür mü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer