BİM de 1 sene çalıştım sonra kendi isteğimle çıktım 1.5 ay oldu iş bulamadım plan iyi gitmedi şimdi bi daha giremiyorum neden ?

Bölge sorumlusu almıyormuş eski müdürümle konuştum farklı bölgelere cv bıraktım kimse almıyor
Güncellemeler
9 ay
İşimi yaptım 1 sene boyunca bölge sorumlusu benim adımı her yere dağıtmış galiba
Güncellemeler
9 ay
Şikayet edebilir miyim o adamı
BİM de 1 sene çalıştım sonra kendi isteğimle çıktım 1.5 ay oldu iş bulamadım plan iyi gitmedi şimdi bi daha giremiyorum neden ?
Cevapla