Eğitim & Kariyer BİM de 1 sene çalıştım sonra kendi isteğimle çıktım 1.5 ay oldu iş bulamadım plan iyi gitmedi şimdi bi daha giremiyorum neden ? xxxx3458 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bölge sorumlusu almıyormuş eski müdürümle konuştum farklı bölgelere cv bıraktım kimse almıyor Güncellemeler9 ay İşimi yaptım 1 sene boyunca bölge sorumlusu benim adımı her yere dağıtmış galiba Güncellemeler9 ay Şikayet edebilir miyim o adamı BİM de 1 sene çalıştım sonra kendi isteğimle çıktım 1.5 ay oldu iş bulamadım plan iyi gitmedi şimdi bi daha giremiyorum neden ? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 9 ay Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. belediyelere bak bence 0 0 Yorumla
daphy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 9 ay Banlanmışsın bimlerden 1 2 Yorumla xxxx3458 9 ay Tamamda hırsızlık müşteri şikayeti yok rapor vs almadım ki hiç Yorumla xxxx3458 9 ay Adam gibi gittim 1 senemi verdim hakkıyla Yorumla
Kırıkkalplerinkızı Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% 9 ay İhtiyaç olursa 0 6 Yorumla xxxx3458 9 ay İhtiyaç BİM e her zaman var Yorumla xxxx3458 9 ay Ve işi biliyorum Yorumla Kırıkkalplerinkızı 9 ay Reyonculuk yap sana tavsiyem kasa derdi yok büyük marketlerde Yorumla xxxx3458 9 ay BİM maaşı çok iyiydi sadece 34 bin hiç bi market vermiyor Yorumla Kırıkkalplerinkızı 9 ay Reyonda maaşı aynı tanıdıklar çalışıyo insanlar muhatap olmama açısından iyi Yorumla Kırıkkalplerinkızı 9 ay Peki sana kasada zorla ürün sattırıyolarmıydı satamadığında kızıyolarmıydı. Yorumla
Soğutur Takip Et Xper 3 Yaş: 30 9 ay Belediye'de çalış. 0 2 Yorumla xxxx3458 9 ay Alsalar Yorumla Soğutur 9 ay İnsan kaynaklarına cv bırak. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
belediyelere bak bence
Banlanmışsın bimlerden
Tamamda hırsızlık müşteri şikayeti yok rapor vs almadım ki hiç
Adam gibi gittim 1 senemi verdim hakkıyla
İhtiyaç olursa
İhtiyaç BİM e her zaman var
Ve işi biliyorum
Reyonculuk yap sana tavsiyem kasa derdi yok büyük marketlerde
BİM maaşı çok iyiydi sadece 34 bin hiç bi market vermiyor
Reyonda maaşı aynı tanıdıklar çalışıyo insanlar muhatap olmama açısından iyi
Peki sana kasada zorla ürün sattırıyolarmıydı satamadığında kızıyolarmıydı.
İş yok piyasada ilanlar göstermelik
Belediye'de çalış.
Alsalar
İnsan kaynaklarına cv bırak.