Özel sektör calisanlarin yüksek aldığını düşünmüyor neden mi?

Bir benim mi başvurduğum yerler sgksiz ve asgari altında çalıştırıyor herkes sözde 60 70 bin aldığını söylüyor ben bırak 60 70 bini asgari ücretli iş yerlerini bile bulamıyorum ve herkes sgsksiz çalışmaya asgari ücret altında kabul ediyor

Güncellemeler
9 ay
SGK ve haklarımı istediğim için sgksiz calisicak kişiyi aldılar
Özel sektör calisanlarin yüksek aldığını düşünmüyor neden mi?
Cevapla