Okumaya devam etmeyip işte çalıştığım için ailem bana çok kızıyor. Herkes okuyor pişman olacaksın diyorlar. Haklılar mı?

Okumaya devam etmeyip işte çalıştığım için ailem bana çok kızıyor. Herkes okuyor pişman olacaksın diyorlar. Haklılar mı?
Cevapla