Artık birşeyler yapmak çaba göstermek istiyorum ailemden kimse maddi olarak çaba göstermiyor yani işsizler ailemin durumunun daha iyi olmasını istiyorum ama daha asgari ücret veren düzgün bir iş bile bulamıyorum fikir verebilir misiniz ne yapabilirim ayda en az memur maaşının 4 katını kazanmak hedefim biliyorum biraz zor ama ne yapmam gerekiyorsa çabalarım elimden gelenin en iyisini yaparım
Güncellemeler
10 ay
Üniversite mezunuyum ileri seviye ingilizce biliyorum
Kendimi geliştirip kazanç sağlamak için neler yapabilirim?
Bunlar genelde ticari kurumların belirlediği kurlar c2 İngilizce seviyesi dediğin üniversitede ders anlatabiliyorsan ve tabi akıcı anlaşılır bilimsel konuşuyorsan evet c2
Bana göre gelecek Türkiye’sinde herkesin en az 2 gelir kaynağı olmalı onun ne olduğunu da kendin bulacaksın kira gelirlerini falan saymıyorum kimse kira ile zengin olamaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kurslara git
Bilen kendi yapar zaten. Kimse kimseye böyle sırları bedavadan vermez
Udemy e bir bak bakalım girişimcilikle alakalı ne bulabilirsin
Bende senin gibi düşünüyorum beraber mi basaraak
İngilizcen nasıl
İleri seviye ingilizce bilgim var
Şive vb farklılık gösterir ama C2 seviye eğitimi tamamladım
Bunlar genelde ticari kurumların belirlediği kurlar c2 İngilizce seviyesi dediğin üniversitede ders anlatabiliyorsan ve tabi akıcı anlaşılır bilimsel konuşuyorsan evet c2
Toefl ya da ielts sonuçların neler bunlar önemli
Sertifika olarak C2 seviye aldım sadece
Yazılım'a yönelebilirim belki
Kim verdi
Kendi gelirinin yanında ek bir şeyler yapman lazım para yönetiminin iyi olması lazım zaten
Nazar bilgisiyar kursu diye özel bir kurstan eğitim aldım
Günümüzde her şeyden para kazanıp gelir kapısı elde edebilirsin o yüzden çok ucu açık bir soru sormuşsun
İngilizceni geliştir yanına bir dil daha ekle bence
Ve her zaman mikroekomomi bilgin olsun herkesin bilmesi gereken şeyler bunlar
Doğrudur evet ama hangi alana yönelmem gerektiğini bilmiyorum
İşte bunun cevabı kendi içinde saklı mesela ben film yapımcısı olmak istiyorum ama yaptığım tek iş bu olmaz
Çünkü günümüz ekonomisi zaten buna izin vermiyor
Bana göre gelecek Türkiye’sinde herkesin en az 2 gelir kaynağı olmalı onun ne olduğunu da kendin bulacaksın kira gelirlerini falan saymıyorum kimse kira ile zengin olamaz
Bilmiyorum anlatabildim mi