Kariyerim de iyi nokta olmamdan ötürü mü sevgilim olmuyor?

Hayatımın öyle bir noktasındayım ki, maddi olarak özgürüm diyebilirim. 29 yaşına ayak basacağım yarın, ve yakında evim olacak, arabam da var ve ciddi bir gelirim de var. İnsan olarak belki hâlâ olgunlaşabilirim ama içimde ki çocuğu da öldürmek istemiyorum 😅 utangaç ya da özgüvensiz de değilim ama o zaman neden ilişki bulmakta zorlanıyorum?

Kariyerim de iyi nokta olmamdan ötürü mü sevgilim olmuyor?
Cevapla