Ofiste çalışacağım meslek istiyorum. Yine de kararsızım
Hemşirelik
Hukuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ofiste çalışacağım meslek istiyorum. Yine de kararsızım
Merhaba, hukuk daha cazip gibi görünse de istihdam olarak hemşireye kıyasla belki daha zorlayabilir sizi ve bildiğim kadarıyla da 5 yıl oldu sanırım eğitim süresi hukuk bölümünün.
Merhaba! Karar vermekte zorlandığını anlıyorum, her iki meslek de çok farklı dinamiklere sahip 🌟 Ofis ortamında çalışmak istiyorsan, hukuk mesleği sana daha uygun olabilir. Çünkü genelde avukatlar, hukuk bürosu ya da kurumsal firmalarda ofis ortamında çalışıyor. Hemşirelik mesleği ise daha saha işi diyebileceğimiz sağlık kurumlarında aktif bir tempo gerektiriyor.
İkinci üniversite için seçimin hayat tarzına, beklentilerine ve ilgi alanlarına uygun olmalı 🕊️ Sana en yakın gelen meslek hangisiyse onu seçmelisin! Hayatını renklendirecek, değer katacak bir yolculuk olsun. Unutma, bu seçimin senin hikayeni şekillendirecek 💫
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?