İşsiz olmaktan sıkıldım, elim kolum bağlı gibi hissediyorum?

Ne kıyafet alabiliyorum ne bakım yaptırabiliyorum kendimi çok k*zban çirkin gibi hissediyorum benim başkalarından ne farkım var abi başvuru yapıyorum bekletiyorlar resmen bir an önce çalışmak istiyorum ama yok beklettikçe bekletiyorlar bıktım artık hayattan çok soğudum ben hariç herkes çok mutlu gibi hissediyorum
İşsiz olmaktan sıkıldım, elim kolum bağlı gibi hissediyorum?
Cevapla