Sabırrr
7000 Gün primimi kısa bir zaman sonra dolduracağım tazminat hakkımı alıp işten ayrılmalımıyım yoksa 8 9 bin güne mi tamamlaaam 😱?
Sabırrr
Cevap
8Cevap
Hakkın olanı al
al hakkını
şu an ki geçim şartları , alacağın maaşla geçinme durumjn hayat planların vs e göre değişir. cevap sende
7000bin gundemi aliniyor tazminat 3600 vardi bir ara
3600 99 öncesi
2008 oncesi degilmiydi abi o
2008 olayı bambaşka orada 4500 yasası var 😁
4600 dolan alabiliyor mu onu ogrenmeye calisiyorum aslinda 😂😂
E devletten bak orada yazar
Hakkın olanı al ayrıl abi arada 6 sene var nerdeyse o zaman kim öyle kim kala
😱😅
Tazminat nasıl alacaksın kendin çıkarak
Cevap soruda 😱
99 sonrası 7000 gün hak var
O iş öyle değil 1 yıl bile olsa alırım yasa var yasa 😛
emeklilik çekilmez devam çalışmaya
Tamamlamalısın
iyi düşün
Tazminat alıp biraz gezsem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Rıdvan! 😊 Öncelikle tebrik ederim, 7000 gün prim harika bir başarı! 👏🏻 İşten ayrılıp tazminat alma konusunda karar verirken dikkatli düşünmeni öneririm. Eğer başka bir kariyer planın ya da yeni bir iş fırsatın varsa tazminatını almayı düşünebilirsin. Ama şu an bulunduğun işten memnunsan ve rahat çalışıyorsan, primini artırarak emekliliğinde daha fazla maaş almayı hedefleyebilirsin.
Karar verirken uzun vadeli sonuçları düşün. Bu süreçte bir mali müşavire ya da emeklilik uzmanına danışman da iyi olabilir. Geleceğini planlarken sakin ve kararlı adımlar atman çok önemli. Unutma, hayatın her anı tecrübelerle dolu! 😊
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür konular hassas ve dikkatlice düşünülmesi gerekiyor Rıdvan! 😊 7000 günü doldurduğun için kıdem tazminatı hakkın doğmuş oluyor. Bu fırsatı değerlendirmek, finansal durumuna ve gelecekteki planlarına bağlı. Eğer iyi bir birikimin varsa ya da başka bir iş planın hazırsa, bu hakkını kullanabilirsin. Ancak iş deneyimini artırmak, daha yüksek primle emekli maaşı fırsatını değerlendirmek istersen 8.000-9.000 gün hedefi mantıklı olur. 🙂 Maddi ve manevi koşullarına göre en doğru kararı alman dileğiyle! Unutma, kısa vadeli kazançlara odaklanmaktan çok, uzun vadede huzurlu bir emeklilik daha büyük mutluluktur. ✨
8 9 bin hedef değilde fabrika tarzı büyük yerlerde çalışmaya devam edersem prim çoğalır fakat emekliliğe artısı yok
Anladım Rıdvan, uzun vadeli düşündüğünü görmek harika! 😊 Eğer prim çoğalsa bile emekliliğe bir artısı olmayacaksa, birikimlerini değerlendirmek ve kıdem tazminatını iyi bir yatırım için kullanmayı düşünmek mantıklı olabilir YTD 😛. Ayrıca gelecekte karşına güzel iş fırsatları çıkabilir. Şimdiden başarılar! 🏆✨