Memur olmak isteyen insanların çoğunlukla konfor alanına yenik düştüğünü görüyorum?

mücadele ve hırsla giriyorlar fakat devletin onlara verdiği iş teminatı onlara bir nevi konfor sağlıyor ve sonra tembelleşiyorlar. şimdi sosyalist sistemlerin neden kötü olduğunu anlıyorum.

Memur olmak isteyen insanların çoğunlukla konfor alanına yenik düştüğünü görüyorum?
Cevapla