Arkadaşlar kitapçılar da işe girmek çok istiyorum lütfen ayrıntıyı okur musunuz?

Ya ben kitap okumaya yazmaya bayılıyorum. Okuduğum kitaplar hakkında konuşmayı yorumlamayı. Karakterleri kendi içimde Kişileştirmeyi. Dün yine bkmye kitap almaya gittim. Atatürk'ün için yazılmış yeni bir kitap, çıkmışta. Neyse o kitabı aldım, iki tanede felsefi, kitap aldım unutmadan, üç tane, de, Sosyoloji kitabı aldım. Çıkışta da işe, başvurmak için form, istedim formu doldurdum. Bugünde aynı kitapçının merkez binasına gidip form, doldurcam. Ama ben dünkü form da yazdıklarımı hatırlıyorum daha önce çalıştığım işleri hangi sırayla yazdığımı da ama hangi tarihleri yazdım hatırlamıyorum kafadan yazmıştım. Ama aşırı saçma değilmi ya ben nerden bileyim ne zaman çıktımı. Bugün dün gittim bkmye gidip formumu isteyim mi (hangi tarihleri yazdım diye bakmak için) yoksa, direkt merkez binaya, gidip form mu doldurayım.
Arkadaşlar kitapçılar da işe girmek çok istiyorum lütfen ayrıntıyı okur musunuz?
Arkadaşlar kitapçılar da işe girmek çok istiyorum lütfen ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla