33 yaşında hukuk fakültesine başlanır mı?

avantajlar neler olur zorluklar neler olur para sıkıntısı yok

Güncellemeler
10 ay
bilmiyorum birkaç kişi dedi staj yapamazsın yok işte gittiğin yerde saymazlar seni küçük görürler o yaşta çok ciddiye almazlar senden küçükler kaç yıllık avukat olacak falan filan.

ben kendi ofisimi açarım hayaliyle okurum diye umuyordum açıkçası biraz hevesimi kırdılar
33 yaşında hukuk fakültesine başlanır mı?
Cevapla