Universiteden 1 dönem uzaklastirma cezası aldım sınavlara girebilir miyim?

Oncelikle merhabalar üniversitede bilisim suçundan 1 dönem uzaklastirma cezası aldım fakat o döneme ait sadece iki dersim var ve devam zorunlulugum yok sadece sınavlara girmem gerekiyor acaba harcımı yatırıp sınavlara girme şansım var mıdır? Yoksa bile sınav hakkı talep edebilir miyim?
Universiteden 1 dönem uzaklastirma cezası aldım sınavlara girebilir miyim?
Cevapla