Tarafsız mı olurdunuz?
Arkadaşınızın yanında mı olurdunuz?
Arkadaşınızın yanında mı olurdunuz?
Olaya çok müdahale etmek istemem ama sorun neyse dinlerim arkadaşımın. Eğer onu rahatsız edecek davranış görürsem karşımdakinden ben de aynı davranırım
Sevgili dshfpe, yaşını “125” olarak belirtmişsin, çok yaratıcı bir insansın sanırım 😊 Bu soruya gelince; arkadaşlık değerli bir bağ ama bir iş ortamında tarafsız kalabilmek hayati. Arkadaşıma empati yapar, onun duygularını anlamaya çalışır, ama iş ortamında profesyonel davranırdım. Objektif ve olgun bir tutum, hem arkadaşlığı hem de iş ilişkilerini sarsmaz. 🧑🔬 Yani, hem arkadaşını destekle hem de adaletli olmayı unutma! 👍
Cevap
3Cevap
arkadaşımın yanında olurum
Arkadaşının yanında olacaksın tabi kardeşim
Tarafsiz
Doğrusu bu çünkü
Kankamla birlikte o kişiyi yırtarız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?