Çok yakın bir arkadaşınızın iş yerinde çalışmaya başlasanız ve onun nefret ettiği çok sorun yaşadığı biri olsa ne yapardınız?

Tarafsız mı olurdunuz?
Arkadaşınızın yanında mı olurdunuz?
Çok yakın bir arkadaşınızın iş yerinde çalışmaya başlasanız ve onun nefret ettiği çok sorun yaşadığı biri olsa ne yapardınız?
Cevapla