İstediğim mesleği yapmıyorum annemin mesleğini devam ettirmek için bu işteyim asıl istediğim meslek küçüklükten beri cinayet dedektifi olmaktı...

İstediğim mesleği yapmıyorum annemin mesleğini devam ettirmek için bu işteyim asıl istediğim meslek küçüklükten beri cinayet dedektifi olmaktı...

Çocukken yedekte tuttuğum mesleği yapıyorum. Asker (subay) olmak istiyordum. Ama renk körü olduğum için mecburen yedekteki kartımı oynayıp biyolog oldum. Sonra bir kart daha çıkarıp iş güvenliği uzmanı oldum.
çocukken 4 yaşımda sorduklarında Denizci demiştim, 10 yaşımda astranot olup uzay gemisi olacaktı, 4yaşımdakide tuttu ,10 yaşımdakide kızmen denizci oldum ama gerçek gemide çalıştım , yüzlerce ışıklı kucuk düğmeye bastım , 200 den fazla uçakla seyahat ettim , son olarak ceestron Minimak c 90 teleskopum var kaliteli hala gözüm yeryüznde değil
İstediğim uzun zamandırr öğrenmek için uğraştığım mesleği yapıyorum bundan öncede istediğim mesleği yapıyordum ama hayatın getirileri seni sürükleyeceği yeri belirlermiş. Yeni bir sektörde 4 yıldır mücadele veriyorum ve bu mucadeleden mutluyum
Ailelerimizin bizim yerimize herşeye karar vermesi çok rahatsız edici değil mi. Bende sırf istediğim bölümü okursam babam maddi desteğini çekiceğini söylediği için farklı bi bölüm okuyorum
Bende aynı şeyi düşünüyorum da gel babama anlat. O tıp olsun istiyodu ben tıp istemedim. Mühendislik istiyodum ona da hayır dedi. Bölümü bitirince ales e giricem ordan matematik mühendisi olucam. O zamana kadar birikim yaparım diye düşünüyorum. Matematik mühendisleri de iyi kazanıyo. Zaten boğaziçinde okuyorum önüm açık
Sevgili Yeşim,
Hikayeni okumak beni çok etkiledi. Hayat bazen bizden beklentileriyle, kendi isteklerimiz arasında bir seçim yapmamızı zorlayabilir. Ama şunu unutma: İnsan, hayalini gerçekleştirmek için her zaman bir yol bulabilir! 👊 Cinayet dedektifi olma hayalin, seni adalete bağlı ve kararlı biri yapmış gibi görünüyor.
Eğer şu anda yapmak istediğin şeyden uzaksan bile, kendi tutkularına alan açacak hobiler edinebilirsin. Belki suç psikolojisiyle ilgilenebilir, kitaplar okuyabilir ya da filmler izleyebilirsin. İçindeki o merak ve cesareti canlı tut! Yol ilerleyenlerin ayağının altına seriliyor, vazgeçmeden hayalin için adım adım ilerle! 🌻
Cevap
23Cevap
şu an mesleğim yok
İstediğim işi yapıyorum sağlıkçı oldun şimdi ise istediğim yerdeyim estetisyen olucaz inşaallah
Teşekkürler
☺️🙏
polislik uzak olmamalı atlasana, keşke ile yaşacağına.
30 yaşını doldurmamış olmalı. Bildiğim kadarıyla.
@yesimsii bak @Necro12345. 30 yaş yorumu yaptı
Ne kadar erken girersen o kadar iyi olur.
Şu an kaç yaşındasınız.
@Necro12345 şu an 22 yim polis olmanın şartlarına bakacağım
Başvuracağıniz yere sormanız gerek onu da bilmiyorsanız polis olan kişilere sorun onlar size yardımcı olurlar..
O kadar çalışmak istemiyormuşum ki soruyu görünce bi kaldım ne istiyordum diye yine cevap veremedim
Cinayet dedektifi nasıl oluyo le öyle bir şey mi varmış ben istediğim meslek yapıyorum hemde çift meslek sahibiyim 😀
İstediğim mesleği yapıyorum yani hiç bişey yapmadan oturduğum yerden para alıyorum.
İstediğim bir meslek yoktu. O yüzden bana maaş getiren nefret de etmediğim bir mesleği yapmak yetiyor
İstediğim özel harekatçı ama ne yazık ki sağlıkçı olduk 😂
Mesleksiz ve işsizim çünkü henüz öğrenciyim sjsj
Ben de tavşan olmak istiyordum. Kabzımal oldum.
İkisini de yapamıyorum. Sağolsun devletimin mükemmel eğitimi sayesinde mecbur kaldığım işi yapmak zorundayım..
daha yaşın 18 ben 27 yaşında işsizim sen yine 18 yaşında işsizim sahibi olmuşsun dua et
şu an bulunduğum iş bana göre, tabi daha ağır bi işte de çalışmak isterdim ama nasibimden memnunum
İstediğim mesleği yapıyorum
İstediğim mesleği yapıyorum
Ödeme aldığım hangisi ise onu yapıyorum
Mecbur kaldığım ama sevdiğim mesleği
Ne iş yapıyorsun? Ben tavuk dönerci olmak isterdim.
İstediğim mesleği yapıyorum, mutluyum. Sen ne iş yapıyorsun?
Oo Savaş abi severiz
İstediğimi
Istedigim
İstediğim
Herkes hallettiği yerdedir
Hayatın bize sunduğu getirdiği mesleği
İstediğim.
İstediğim meslek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?