Genetik mühendisi sonra doktora evrildi ama hep akademi de kalan taraf olmak istedim sonra matematik okumak istedim mühendislik tercih ettim puan düşük gelince
12 Yorumla- 10 ay
Güzel olmuş yine yolun açık olsun 🌸
En İyi Cevaplar
Eğitim & Kariyer konusunda 305 cevap paylaştı. Küçükken büyüyünce psikolog olmak isterdim çünkü insanların iç dünyasını anlamaya hep bir merakım vardı. Sokakta oyun oynarken bile arkadaşlarımın neden üzüldüğünü, neden sinirlendiğini fark etmeye çalışırdım. Sessizce izler, sonra içimden onların ne hissettiğini çözmeye çalışırdım. Biri ağladığında susturmak için değil, neden ağladığını anlamak için yaklaşıyordum. Belki de kendimi de anlamaya çalışıyordum o yaşta, kim bilir. Hayat, erken yaşta bazı duyguları mecburen tanıştırınca, insan da ister istemez başkalarının duygularını da duyabilen biri oluyor. Psikolog olmak, sadece bir meslek değil, kalpten bir yönelişti benim için.
15 Yorumla- 10 ay
Oldun mu bilmiyorum ama çok da güzel olurmuş🌸 tam senin yapına göre
- 10 ay
Olsun bizim hayatımıza dokunuyorsun 💫
- 10 ay
Rica ederim🌸
s 10 ayMutlu olmak istiyordum sadece jsjs
15 Yorumla- 10 ay
Lmciler küçük şeylerden mutlu olur yani mission completed kırık
- 10 ay
Mission tamamlanmadı ben kombo finiş oldum kuruşahikarize
- 10 ay
Ulan ben Japonca öğreneyim de gör sen 😂
- 10 ay
- 10 ay
🤣
10 ayOyuncu, ressam, mimar.. ressam olma hayalimden vazgeçmedim sjsj
14 Yorumla- 10 ay
Oyuncuyu lise dönemimde aşırı istemiştim 🫠 ressam ol kız hayranım çizenlere
- 10 ay
Senin resmini de yaparım bir gün 😄
- 10 ay
Yiaa 🥰🥰🥰
- 10 ay
❤️
Yapay Zeka Cevapladı
Küçükken astronot olmayı istemen ne kadar güzel bir hayal! 🚀 O özgürlük ve sonsuzluk hissi uzaya duyulan hayranlıkla birleşince inanılmaz bir tutku yaratabiliyor. Çocukluk hayallerini hatırlamak ve o zaman hissettiğimiz heyecanı yeniden yaşamak bence insanın enerjisini tazeliyor. Umarım hala hayal kurmaya devam ediyorsundur, çünkü yaş kaç olursa olsun hayallerimiz bizi motive eder. 🌟✨
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
10 ayŞimdi ne oldun de bakayım gadası
12 Yorumla- 10 ay
Öğretmen oldum kalemim kuvvetli yazılar öyküler de yazıyorum ama amatör müzik kulağım da var kendimce bişiler çalıyorum. Mutluyum gadası 🥹
- 10 ay
En önemlisi bu mutlu olmak senden kitap listesi almak isterim
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 10 ayyazılımcı
10 Yorumla Astronot olmak isterken chucky olmuşsun sanki 🤣 her gördüğüm mesleği istiyormuşum ben ya, genel bir meslek yok
15 Yorumla- 10 ay
Akfkskkfkskf flasla yakından seni de çekelim bakalımmm kardeşim sarışın o gerçekten benziyordu herkes chucky diyordu
Ortaokuldan sonra ben de sürekli farklı meslek istedim ama ilkokulda uzun yollar astronottu - 10 ay
Alınmadım güldüm ahshajs çucuğum orada
- 10 ay
Yok homosapiens eyvallah 😆
Eğitim & Kariyer konusunda 310 cevap paylaştı. İlk önce mutlu olmak isterdim, sonra bilgisayar mühendisi. Şansa bak ne mutlu oldum, ne bilgisayar mühendisi :))
124 Yorumla- 10 ay
Küçük şeylerden mutlu olur musun peki
- 10 ay
O zaman güzel
- 10 ay
korkarım ama galibaa
- 10 ay
Tabisi
- 10 ay
Sende mi gidiyon
- 10 ay
Biz de burdayık yav giden yok tamam akdkskds göndermelere devam
- 10 ay
Git köşede iç 😂
- 10 ay
🚬 astımım olmasa ben de içerdim ama oturarak 🔫
- 10 ay
Çayın yanına güzel gider keyfini biliyor hergeleler
- 10 ay
Dayımdan geçer balkona açar vadiyi çayını höpürdeterek içer bi fırt da cugarasından çeker ben de köylü gibi izlerim wkkskfkdkkf
- 10 ay
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gulum
- 10 ay
bayılmak ne bilmiyom
Eğitim & Kariyer konusunda 639 cevap paylaştı. Polis olmak istiyordum. İyi ki olmamışım. O zamanlar tabi aklımız yetmiyordu üniforma giymeyi havalı zannediyorduk.
11 Yorumla- 10 ay
Öyleydi evet
u 10 ayValla sen kuculmuste büyümüşsun futbolcu olmak istiyordum ki bayağıda iyiydim işte
112 Yorumla- 10 ay
Aynıyım sjdjsdksk hangi pozisyondaydın cendere cendere
- 10 ay
10 numara forvet arkası sen
- 10 ay
Küçükken mahallede her pozisyonda oynuyordum eğlencesine genelde forvettim ben de şutlarım güçlüydü sjdjs
- 10 ay
Bak sen topçuydun gözlerden de belli topçu olcak kız 😂
- 10 ay
14 yaşımdan sonra oynamadım ya ajsjajdj arada kardeşim kuzenim dayım aylık oynuyoruz paslanmışım
- 10 ay
Şimdi napiyosun peki 😂
- 10 ay
Öğretmenim haricinde müzikle ilgileniyorum amatör olarak, yazı çizi işleri de var biraz biraz
- 10 ay
Sesin güzel o zaman
- 10 ay
Orta
- 10 ay
Bende söylerim eskiden gitar calardim
- 10 ay
Devam et neden bıraktın
- 10 ay
Şarkı söylüyorum arada spordan sonra gitar tozlu raflarda 😂
Öğretmen olmak çok istiyordum çocukları çok seviyordum nasip olmadı farklı sektör oldu..
13 Yorumla- 10 ay
Hayırlısı olsun red ama öğretmen olmak çok istediysen sevgi ve merhamet dolu kalbin, öğretmeyi yardım etmeyi seven sabırlı bir karakterin var demektir. Çok tatlı şeyler bunlar 🥹🌸
- 10 ay
Rica ederim🌷
10 ayPilot olmak istiyordum şimdi pilotaj bölümünü kazandım hayallerimin peşindeyim.
12 Yorumla- 10 ay
Çok sevindim yolun açık olsun 🌸
- 10 ay
Tanks.
ynısını bwn dedim uzay egmisine gidecektim güya kısmen oldu ama
17 Yorumla- 10 ay
Noldu
- 10 ay
200 den fazla uçakta seyahat ettim epey yuksekelre cıktım ama astronot olamadım , uzay gemisi değil ama gerçek gemide haberleşme zabiti oldum, butun dunyanın her yerine gittim denizi olan. en son olan ise iyi bir teleskopum var celestron minimak c90 hala uzaya bakabiliyorum . dunyayı 4 defa batıuıdan doguya 3 defa doğudan batıya zaman çizgisinden geçtim yani saatler, 1 saat değil 1 gün ileri ya da geri aldım , sibiryaya da gittim kzuey kutubuna Murmansk . Beyaz geceleri gördüm yani hiç gece olmuyor. Rusca Bely vechery denir. Aurora gördüm
- 10 ay
Sen benim hayallerimi dibine kadar yaşamışsın tebrik ediyorum ve aşırı imreniyorum 👌🏼
- 10 ay
dahası var 4 yaşımda ailem altıma kaçırıyorum diye denize götürmüştü, Bulgar kadın bana sordu kucuk cocuk ne olacaksın DENİZCİ cevabını vermiştim herkes te duymuştu evet onuda oldum uzay gemisi olmadı ama gemide çalıştım yıllarca, yüzlerce düğmeye hükmettim uydu antenimiz de vardı ama tv değil gerçek uydu haberleşmesi
- 10 ay
Aklına koyduğunu yapanlardansın peki şartlar el verdi mi sen mi zorladın
- 10 ay
Benim karakterim saf olmaktır hiç içten pazarlıklı olmadım ve insanlar beni kolladı. dahası askerdede zorlanmadım çünkü gemide zaten ast üst ilişkisi yaşamışım. tam aksine gittigim birlikte birşeyler ögrettim her defasında şaşırıyorlardı. dağ başında kimse haberleşme yapamazkn ben yaptırdım . Tek fazlalıgım bilgiydi. kendi yaşımın 3-5 katı insanlar bana cok faydalı oldu. ilk internete giren ilk bilgisyar kullanlardan biri oldum hep öncüydüm. Yeri geldi Tek başına gemi kaldırdım yük yükledim oysa hiçbir sorumlulugum yoktu. Mantıken yuk hesabı bilmem gerekmez ama biliyordum. Yıldız seyrinden astronomi sekstant ögrendim. yuksek denizcilik okulu mezunalrından meteoroloji şimdi İstanbul'da yagmur yagmıycak dersem yagmaz mesela
- 10 ay
Vooooaaaav ağzım açık okudum 🤩 Maşallah gerçekten bastırılmamış olmana yolda olmana çok sevindim. İçinden ne cevherler çıkmış. Bunun için yaratılmışsın resmen. Tebrik ediyorum 👏🏼
- Eğitim & Kariyer konusunda 507 cevap paylaştı.
10 ayRessam şimdiyse bol bol overthink yaparak çiziyorum 💭😂
11 Yorumla- 10 ay
Asla çizim yeteneğim yok ama çizenleri izlemeyi çok seviyorum ballısın 👌🏼🌸
Gizli Üye(30-35)10 ayDoktor sonuc olarak kasiyer oldum boyle de kariyer yönetimi yaparim iste 😁😁
12 Yorumla- 10 ay
Bileydik uç hayaller kurmazdık 😀 olsun kuzum yolun açık olsun daha rahat işin olur inşallah🧡
Cevap sahibi10 ayTeşekkür ederim canim amin inşallah 🩷
10 ayDoktor olup yaraları iyi eden olmak isterdim.. hayat o ya yaraları açan oldum
10 Yorumla
10 aycambaz olmak istiyomuşum sirklerde. cimnastik yaptım bir süre de tr şartları ilerlemiyo..
10 Yorumla
10 ayBilim adamı sonra fikir yazılıma kaydı şimdi rape
10 Yorumlaİmparator bu konuda cenfizhani örnek almak istiyorum
00 Yorumla
10 ayBen hep bilim insanı derdim. Liseye geçince bu fikirden caydım ne yazık ki. Bizden geçti hocam.
10 YorumlaBen küçükken en çok doktor olmak isterdim😀
12 Yorumla- 10 ay
Aneeeem nasıl da yakışırdı 🥹👌🏼
Eğitim & Kariyer konusunda 656 cevap paylaştı. Gemi korsanı adjdands
12 Yorumla- 10 ay
Jack Sparrrrrooww daddatdada dadasdada
https://youtu.be/uQrYEEfgbG8?si=qQG7AA8A6Dz8LFrV
Eğitim & Kariyer konusunda 301 cevap paylaştı. Avukat olmak istiyordum büyüdüm ziyan oldum
14 Yorumla- 10 ay
Sen yaparsın bacım sen yaparsın alnında yazıyor senin 💪🏼
- 10 ay
Öyle diyeni döverim liliyar
10 ayAnaokul öğretmeni olmak istiyordum🥲
11 Yorumla- 10 ay
Oyyu 🥲
Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı. Çikolata imalatçısı
11 Yorumla- 10 ay
Charlieeeee
10 ayArkeolog olmak istiyordum
16 Yorumla- 10 ay
Mütüüüş
- 10 ay
Olmadim tabi jfjfj
- 10 ay
Olsun ben hayal kurarken olmuş kadar mutlu oluyorum 😂 seni de öyle hayal ettim
- 10 ay
Yok etme benim sabrim el vermez ben sıkılırim jfjfj
- 10 ay
Skkfakdks çocukken fırt fırt kolaydı her şey
- 10 ay
Ya yok no sabir 😀
- Eğitim & Kariyer konusunda 848 cevap paylaştı.
10 ayAnaokul hocası
13 Yorumla- 10 ay
Oldu mu
- 10 ay
Ablam oldu ben no
- 10 ay
Hayırlısı olsun papatya 🌸
10 ayTorbacı olmak istiyordum çok şükür başardık
11 Yorumla- 10 ay
Helal olsun 😂
10 ayMatematik öğretmeni olmak istemiştim hep
12 Yorumla- 10 ay
Havalı geliyor 🌸👌🏼
- 10 ay
Sonuç İngilizce öğretmeni 😅
10 ayPolis olmak istiyordum
11 Yorumla- 10 ay
Yakışıııır
Avukat olmak istiyordum emlakçı oldum
12 Yorumla- 10 ay
boş ver avukatlar tırnaklarını kemiriyor stresten
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
10 ayPolis olmak istiyordumm
11 Yorumla- 10 ay
Yakışırdı
kadın doğum doktoru shgdgf
12 Yorumla- 10 ay
Güzel olurdu
10 ayÖğretmen olmak isterdim.
12 Yorumla- 10 ay
@Sezencik_55 ne oldun
- 10 ay
Canım öğretmenim
10 aySağlıkçı olmak isterdim hep...
11 Yorumla- 10 ay
Oyyu 🥹
10 ayDoktor olmak isterdim
15 Yorumla- 10 ay
Çok da güzel olurduun
- 10 ay
Belki de ama sonra düşününce benlik meslek olmadığını öğrendim
- 10 ay
Ben de 192919291 kere meslek değiştirdim
- 10 ay
Önemli olan doğru mesleği bulmak ya bulduysan sorun yok 🙂
- 10 ay
Görücez 😆
- Eğitim & Kariyer konusunda 944 cevap paylaştı.
10 ayHayalimi çalmışsınn :)
13 Yorumla- 10 ay
Ben de dedim neden gerçekleşmedi 👀
- 10 ay
Çalarsan olmaz öyle :)) Bu konuda şansım vardı, Rusya da yuri gagarin devlet okuluna kabul almıştım bir şekilde olmadı, bende yılalr sorna gidip hem okulun hem müzenin her yerini gezerek fotoğraflar çekerek yad ettim :))
- 10 ay
Ah be 🫠 iyi yapmışsın gitmekle tutku başka bir şey
10 ayMuhtar olmak istiyordum
113 Yorumla- 10 ay
Olurdu senden
- 10 ay
Burada yorumlaştığın çoğu kişinin ne mal olduğunu bildiğim için mi :D Senden de astronot olurdu, uçuşlardasın ufaklık 🔪
- 10 ay
Sopalık ya 🔫 sen gelirsin herkesin hakkından ama fazla tepemi attırma gelip ahaliyle evine yumurta atarız akdksk
- 10 ay
Geliyoruz gelmesine de yine buralarda çoluk çocuk. Kafama değil de evime yumurta atma isteğin çok masum geldi, kahroldum nedense. Şahsen ben kafana atardım
- 10 ay
Çoluk çocuk mu wkfkskf
- 10 ay
Yaşıtlarım için de geçerli, yaptıkları hareketleri öyle. Yaş fark etmiyor abisi, herkesle samimi konuşma naçizane tavsiyem
- 10 ay
Sen o anlamda yaklaşnıyorsundur o ayrı mevzu. Neyse buraya nereden uçtuk? Asıl astronot benmişim
- 10 ay
Nabza göre şerbet ne zamandan beri samimiyet 😬
- 10 ay
Dedi Necip Namık Abasıyanık
- 10 ay
Ben bebek arabasındayken bile amcalara baybay eder seslenirmişim soğukluk yapımda yok
- 10 ay
Buradakilere güvenmediğin sürece önemi yok. Amcan dolandırıcı halan büyücü değil mi? Çok şaşırtıcı :D
- 10 ay
Hayır yazılımcı
- 10 ay
Güzel güzel
- Eğitim & Kariyer konusunda 413 cevap paylaştı.
10 ayMutlu dfsgkdfg
12 Yorumla- 10 ay
Başarılı ajsjsks
- 10 ay
Tabi sdfhgh
Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ziyan oldum ya
Doktor olmak isterdm14 Yorumla- 10 ay
Tam doktor tipi var sende beyin cerrahı falan
- 10 ay
Babamda da einstein tipi var o da güvenlik yolunuz açık olsun
Gizli Üye(36-45)10 ayGreta Thunberg in çocukluğu gibisin 😁
14 Yorumla- 10 ay
Ahhsahhsa teşekkür ederim
Cevap sahibi10 ayÖyle ederimli laflara gerek yok çocuk adam
- 10 ay
Bu anonlar hemen şımarıyor ya🔫
Cevap sahibi10 ayGenel kültürünü sevdim
Gizli Üye(36-45)10 ayBen kamil koçta otobüs şoförü olmak istiyordum
14 Yorumla- 10 ay
Sonra noldu
Cevap sahibi10 ayHelikopter pilotu oldum 🤦♂️
- 10 ay
Yine göklerdesin ne güzel 🌸
Cevap sahibi10 ayİstikbal göklerdedir demiş Atam… ama bir otobüs kullanamadım hayatımda içimde bir uktedir
Gizli Üye(45 üstü)10 ayHic bisi hic bisi de oldum
12 Yorumla- 10 ay
Biz de olamadık
Cevap sahibi10 ayMutluyuz ama olanların hali icler acisi
10 ayAsker jsjshdgd
10 Yorumla
u 10 ayPolis olmak istiyordum.
10 YorumlaÇocukken aşçı şimdi sağlık memuru
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 965 cevap paylaştı.
10 ayHiçbir iş yapasım yoktu
10 Yorumla Pilot olmak istiyordum
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 601 cevap paylaştı. Astronot
11 Yorumla- 10 ay
Yaşasın hayal kardeşliği
10 ayfutbolcu
15 Yorumla- 10 ay
Hangi pozisyonda oynuyordun
- 10 ay
forvet ve kanat. kanat zannediyordum kendimi. büyük sahada yorulduğumu görünce forvete aldılar
- 10 ay
Oldun mu futbolcu
- 10 ay
hayır mühendis oldum
- 10 ay
Hayırlı olsun yolun açık olsun
Yunus polisi olmak istiyordum.
11 Yorumla- 10 ay
Güzeel farklı
10 aymarangoz :dd
11 Yorumla- 10 ay
Kıııııız 😃 eee naptın
Kadın
12 Yorumla- 10 ay
En zoru ve bu ülkede...
Pilot
11 Yorumla- 10 ay
Gökler bizimmmm
10 ayVeteriner küçükken büyünce seri katil :)
12 Yorumla- 10 ay
İnsanlar olmazsa hayvanlar mutlu olur mantıklı akdkskd
- 10 ay
evet :)
Avukat
11 Yorumla- 10 ay
Kızlara hukuk çok yakıştırıyorum
10 ayAnne
12 Yorumla- 10 ay
🌹
- 10 ay
💖
Hakim😅
11 Yorumla- 10 ay
Off kadın hakim 💪🏼
Eğitim & Kariyer konusunda 637 cevap paylaştı. Keskin nişancı
13 Yorumla- 10 ay
🔫
- 10 ay
O da güzel
10 aySpiker
11 Yorumla- 10 ay
Havalı
10 ayAşçı
14 Yorumla- 10 ay
Olmuşsundur her türlü şefim
- 10 ay
Olmadım ama amatörce yapıyorum bişiler
- 10 ay
Hepimiz evimizin şefiyiz
- 10 ay
Yesss
10 ayYazar 🥲
13 Yorumla- 10 ay
Nası gidiyo yazı işleri
- 10 ay
Ergenlikte tutmayınca yazdıklarım bıraktım 😭😂
- 10 ay
Günlüğüm var benim de arada hislerimi düşüncelerimi yazarım iç muhasebe olur ölürsem kalsın arkamda. d yaz yaa susturma içini
10 ayYav sen ne şeker kızsın abisi
08 Yorumla- 10 ay
Of yine başlıyor kaos
- 10 ay
Biz ayrıldık Müjgan bilmiyorlar
- 10 ay
Bana yalan söylediler rıfkı
- 10 ay
Bugün sordular seni, öldü dedim onlara
- 10 ay
İyi gelme mezarıma
- 10 ay
Ama ölmedin dimi
- 10 ay
Sen öldün🔫 çık
- 10 ay
Ölmüşüm kederimden bir de sula toprağı tam olsun, halim hatırım senden yoksun
Peze venk dermişim asdddjdk
04 Yorumla- 10 ay
Deme
- 10 ay
Aferin uslu çocuk
- Devamını Gör (32)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 