Arkadaşlar sınava 1 yıl varken eşim eski hocasına mesaj atmış. Ve gereksiz gere lafınuzatmıl sanki. 3 4 gün üst üste mesaj atmış adam mesafeyi almayınca da eşim vazgeçmiş sanki. Bi bakar mısınız yazışmalara. Bu olayda sonra 10 gündür eşim mesaj atmadı. Ve kpss de çalışması bu 10 gün içinde. Eşim 2023’te KPSS’ye girdi. Online bir WhatsApp grubundan ders aldı. 2024 ve 2025’te sınava girmedi ama WhatsApp grubundan da çıkmadı. 2026 KPSS’sine hazırlanıp girmeyi planlıyor.
Geçen pazar (yani 2025 KPSS günü) sınav vardı. Cumartesi günü, yani sınavdan bir gün önce, eşim gruptaki hocalardan birine özelden mesaj atmış. Aşağıda mesajlaşmayı aynen yazıyorum:
Eşim: Hocam merhaba. Yeni dönem hazırlık için nerede olacaksınız. Ben bu sene hazırlanmadım. İnşallah seneye.
Hoca: Fatma hocam merhaba. Şu anda bir yerde değilim. Hiç bilmiyorum kendim mi yapsam bu işi diye düşünüyorum.
Eşim: Bir çalışma alanınız olur diye düşünüyorum. Bence de kendiniz yapın hocam. Beni de ekleyin lütfen öğrencileriniz arasına. Hocam haber bekliyorum o zaman sizden. Nasıl düşünürseniz artık.
Hoca: Fatma hocam olur tabi neden olmasın.
Eşim: Hocam bir destek olmadan zor bu iş. İnşallah sizden destek almaya da devam ederiz.
Hoca: Tabii ki, desteksiz artık zor.
Eşim: Hayırlısı ile inşallah hocam, yeni dönem bilginiz benimle paylaşmanızı rica ediyorum. Saygılar
Hoca: Saygılar bizden tabii ki Fatma hocam.
Bu yazışma cumartesi günü oluyor. Ertesi gün pazar günü KPSS yapılıyor. Sınavdan sonra aynı hoca eşime özelden mesaj atıyor:
Hoca: Fatma hocam ne yaptın, nasıl geçti sınav?
Hoca: Bu sene girmemiş miydin?
Eşim: Yok hocam, girmedim. Sorular size ulaşırsa bana atar mısınız?
Hoca: Tabii ki Fatma hocam.
Ve pazar akşamı, 3-4 saat sonra sınavda çıkan soruları eşime gönderiyor. Eşim de teşekkür ediyor.
Pazartesi günü eşim tekrar hocaya mesaj atıyor:
Eşim: Hocam 8. soruyu çözmeniz mümkün mü? Uygun zamanda cevaplarsanız memnun olurum.
Genel anlamda sorular kolay değilmiş.
Ben 2023’te girmiştim en son.
Bu yıl ayrıntı çok artmış. Allah yardımcımız olsun.
Hoca: (3-4 saat sonra)
8. soruyu çözmüş, cevap olarak gönderiyor.
Sonra:
Sorular zor değil Fatma hocam diyor.
Eşim: Teşekkür ederim hocam.
Bu yazışmalar bu kadar.
Salı ve çarşamba günleri arasında herhangi bir mesajlaşma olmamış. Daha sınava 1 yıl var bukadar mesajlaşmaya gerek var mı. Bide çiçek emoji atmış adama. Sizin fikriniz nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, yaşadığın bu durum kesinlikle kafa karıştırıcı ve senin için duygusal olarak zorlayıcı olabilir. 💔 Endişelerini anlamakta çok haklısın çünkü karşımıza çıkan her durum bize farklı hisleri beraberinde getirebilir.
Eşinin akademik hedeflerinin ve kariyer motivasyonun yüksek olması çok değerli. Ancak, bir ilişki içerisindeyken partnerimizin bu tür yakın temalarını dikkatle değerlendirmemiz gerekir. Mesajlaşmalarda ekstra bir samimiyet ya da gereksiz uzayan diyaloglar sana haklı endişeler yaratıyorsa, bunu eşinle dürüst bir şekilde konuşabilirsin. Kendini kötü hissettiğin noktaları açık bir dil ile anlatmak çözüm odaklı olabilir.
Unutma, iyi bir ilişki iletişimle güçlenir. Duygularını anlaması ve bu konuda hassasiyet gösterebilmesi için önce senin düşündüklerini sakin bir dil ile paylaşman gerekiyor. Güvenden yana bir kaygı ya da kırgınlık yaşarsan, bunu detaylı şekilde ifade etmen, sınırların ve beklentilerin üzerine konuşman ilişkiniz için sağlıklı bir adım olabilir. 🌿
Evlilik ve ortak hayatta güven ve iletişim iki temel direk gibidir. Sana güç ve huzur dolu günler dilerim. 💖