Eylülde 24 olacağım ve hâlâ üniversitem bitmedi Kendimi çok geri kalmış hissediyorum Sizce üniversite okumanın yaşı var mıdır?
Evet her şey yaşında güzel
Daha gençsin bir şey olmaz
İkiside değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hayat o kadar sıkıcı ki geç kalacak bir hayat yok o yüzden
Biraz depresif bir bakış açısı ama teşekkür ederim
Okumanın yaşı yok ki, insan ölene kadar talebe benim gözümde. Herkes her şeyi zamanla öğrenir. Umarım en kısa süre içerisinde biter okulun🌺
Bişey olmaz hayat kaçmıyor
Bazen kaçıyor gibi geliyor yorumun için teşekkür ederim
İstediğin bölümdeysen takma bence
İstediğim bölümdeyim
Ben değilim 21 yaşındayım🥹
Umarım istediğin bölümü kazanıp musmutlu olursunnnnn
Teşekkür ederimmm🫶
geç kalmış değilsin hiç bir şeye
Keşke herkes böyle düşünse yorumunuz için teşekkür ederim
30 a kadar okuyan var
Öyle ama toplum tarafından bir baskı oluyor maalesef
Yalan yok geç kalınmış bir yaş oluyor.. sonra iş bulmak artık okumaklada olmuyor. Evlenmek konusundan gençken daha istekli 30 lardan sonra hep bir temkinli oluyorsun yani. 24 yaşa göre gene iyisin ama ben hiç okumadım liseden sonra okuyanların genelde asgari ücretle ne işi bulursa yaptığını da gördüm. Baskı sanırım evlilik baskısı daha çok oluyor
Evlilik baskısı beni çok etkilemiyor da mezun olmayınca insanlar çok konuşuyor Yorumunuz için teşekkür ederim
Yani yaşın çok geç değil yani yani yapılan baskıları söylemek istedim sadece. Ben teşekkür ederim geleceğin daima güzellikler getirsin sana inşallah 🤲😊
Amin çok teşekkür ederim
Ricaederim Hanım efendi hayırlı akşamlar şimdiden
Daha yeni baslamisin sen
Yeni değil son yılım olacak 1 yıl uzadı
Tr de zengin değilsen boş
30 yaşında olmaktan 10 kat iyidir
hayır geç kalmadın
Teşekkür ederim yorumunuz için
Geç değil de niye uzadı
1yıl mezuna kaldım 1 yıl da uzadı (anneannem vefat edince derslerden devamsızlıktan kaldım) bu yıl bitecek umarım
İnşallah
Geç kaldın
her şey vaktinde