Sizce beni alan olur mu?

Açık öğretim imam hatip lisesi mezunuyum. Ev kızıyım. İşsizim. Maddi durumum iyi değil. Beceriksizim. Kültürlü değilim. Güzel değilim. Ehliyetim yok. Sinirliyim. Korkağım. Lazer işlemim tamam değil. (yüzümde de tüylenme var) İyi yönüm sokak hayvanlarını çok seviyorum ve doyurmaya çalışıyorum beni de bir alan olur mu ya herkes evleniyor. Aile evi de bir yaştan sonra sıkıntı. Herkes üstüme geliyor sanki. Teyzem anneme ev işlerinde yardım etmeyince saydırmadığı lafı bırakmıyor telefondan dövecekti sanki. Beni zırıl zırıl ağlattı çocukken onu da daha görmek istemiyorum ben

Sizce beni alan olur mu?
Cevapla